Obserwując rynek perfumeryjny w Polsce, śledząc wybory konsumenckie naszych rodaków i porównując zmiany, które zachodzą na rynku branżowym od lat, możemy stwierdzić z całą pewnością: coraz częściej kupujemy markowe perfumy światowej sławy. Nic w tym dziwnego – coraz częściej pragniemy otaczać się luksusowymi produktami i dodatkami. Zasługujemy na to jak nikt inny – w zabieganym świecie codzienności chcemy czerpać z życia na tyle, na ile się da. 

Stawiamy na jakość

Wyjątkowa trwałość kompozycji perfumeryjnych, doskonałe i często zupełnie nieoczekiwane połączenia zapachowe, a przy tym także korzystanie z nowoczesnych technologii i podążanie za współczesnymi trendami. Czym ten światowej sławy producent zdobywa serca konsumentów? Przede wszystkim jakością i trwałością. Wybierając znany na całym świecie zapach chcemy bowiem rzeczywiście długo nim pachnieć. Tak, by rozsiewać wokół siebie nie tylko aurę tajemniczości, ale i by komunikować otoczeniu: poczuj, jak codziennie o siebie dbam.

Oferta pełna możliwości

To perfumy z rodziny tych, które stworzone zostały w oparciu o zapewnienie wszystkim wymagającym konsumentom dostępu do najwyższej jakości kompozycji zapachowych – uwielbianych i wybieranych na lata.

Propozycje dla kobiet

Wśród najpopularniejszych zapachów utrzymujących się wciąż w czołówce kobiecych wyborów wyróżnić należy prawdziwy bestseller. W tej kwiatowo – owocowej kompozycji zapachowej rozkochują się panie niezależnie od wieku. Sporym zainteresowaniem cieszy się też efektowny dedykowany głównie osobom młodym i pełnym radości życia. Słodycz zapachu przełamana nieco głębszym, korzennym tonem to efekt połączenia cedru z bergamotką.

Mężczyźni znają się na rzeczy

Dlatego też dbający o siebie panowie wybierają to, co ma w sobie niepowtarzalną klasę i jakość. Wśród najpopularniejszych zakupów dokonywanych przez mężczyzn dominują flakoniki z takimi kompozycjami zapachowymi. Wszystkie mają w sobie to nieuchwytne COŚ co sprawia, że mężczyzna spryskany markowymi perfumami nie pozostawi po sobie uczucia niegodnego zainteresowania.